SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

01 January 2011

Selamat tahun baru 2011

[gambar diatas tiada kaitan antara hidup dan mati]

Malam tadi saya bertolak ke Utara untuk meneruskan misi 2010..
masa bas bertolak, jammed teruk dilebuhraya persekutuan menghala ke klang..
terpaksa driver bas ni ikut jalan lain...
saya naik bas ekpress KMK<konsortium melayu klang>


ciri -ciri bas ialah 2 tingkat, warna biru tapi kalau warna hijau lagi cantik..
bila tengok tiket dapat seat bawah...
tapi yang tak syoknya seatnya betol-betul depan pintu..
orang nak tidur pon tak senang..
sebalah saya orang pempuan...
orang utara..cara cakap memang pure orang utara..
tahun ni saya menyambut tahun baru dalam bas..
ok la tu, daripada sambut tahun baru dengan konsert yang melalaikan..

 Dengan ini saya merasmikan selamat tahun baru...
2011


sekian, terima kasih..






No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...