SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

04 January 2011

Hari pertama Bergelar Pelajar Ijazah

Tahun 2011 merupakan tahun yang penting bagi saya
untuk meneruskan perjalanan saya
dalam pengajian...
Sudah setahun setengah saya berada di maktab yang serba ccanggih 
unruk menamatkan program persediaan..
sekejap jer masa berlalu..pejam celik pejam celik
saya dah msok first degree..
dulu ader 2 P tapi skang tinggal p jer..(PPISMP -P=PISMP)
rasa macam tak pecaya jer..



so saya kene lebih kerja kuat untuk drgree saya
dengan kudrat yang diberikan Ilahi..
Taklimat tentang program degree pon dah diterang kan selama 2 hari..
semalam dan hari ni...
taklimat yang paling penting ialah pasal ELAUN...eh..bukan elaun la tapi biasiswa..



bila msok ijazah tukar biasiswa...
saya rasa smenye jer xder beza pon...
itulah perkara yang orang nak dengar...
megikut ketua jabatan HEP..biasiswa mgkin masok pd bulan 2..
saya rasa sume orang mesti xsabar nak menunggu duet masok...
time tu, bila duet msok...orang mesti berduyun pi ATM..



macam -macam yang perlu tahu bile dah masok degree...
kene buat tu la..ini la..hai, macam-macam...
tapi xper kita buat perlahan-perlahan...
nanti lama-lama kita akan faham tugas kita...

3 comments:

Atika Natasha said...

skejap je masa blalu...=)

misyamissyou said...

wah..tahniah :D

نورّالعينِ said...

tahniah kawan!!sbb bjaya smpai ke thp lbih tggi..

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...