SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

19 January 2011

Tutorial TITAS



Esok bermula lah pembentangan tutorial saya
yang pertama di sem 1..
tutorial TITAS.
saya rasa semua yang masuk pon tahu kot ape tu TITAS.
(tamadun islam dan tamadun Asia) 
saya bergandingan ngan kawan saya iaitu 

HASIF AL KALANTANI

teaM saya mendapat giliran yang ke 2 untuk 
buat tutorial..
kitaorang dapat tajuk Konsep Tamadun Islam..
nmpak cam senang jer tajuk ni..
tapi sebenarnyer susah kalau tak ngaji..
bila nk bentang ni kita kne prepare banyak bnde..
kne buat tu la..ni la..
tu blom lagi orang tanyer soalan...
lenguh nak menjawabnyer..
saya ni suka buat keje last minit..
esok nak bentang hari ni baru cari bahan...
so, kawan2 Don't try this at Campus..
haha..


saya lupe nak bagi tau 
hari ni ari jadi kawan saya yang bernme 
SOLIHIN
umor 20 tahon, masih single...
semoga azam anda akan tercapai..
murah rezeki..


2 comments:

hanna sofea said...

famous coin..

Lunia said...

tak suke Titas.. sbb tak suke membaca.. wuwuwuu T.T

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...