SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

22 January 2011

Zaquan Adha bernikah

soklan cepuperak-cuba teka mana satu Zaquan adha?


Hero kebangsaan kita Zaquan Adha telah selamat bernikah dengan Ayu Raudhah Abu Bakar. sedap nama bininya. majlis tu berlansung pada 3.45 petang di Aloq setar, Kedah. owh..dapat orang kedah. Jodoh mereka telah ditakdirkan Allah. Macamana dengan jodah saya nanti. umor sekarang ni patut dah kawin. tapi buat camne.

"Saya bersyukur kepada Tuhan kerana hari yang saya tunggu selama ini sudah 
tiba... saya rasa ini merupakan detik yang paling indah dan mendebarkan lebih 
daripada bermain bola sepak. 

"Saya berharap perkahwinan kami ini akan kekal bahagia sampai akhir hayat," 
kata penyerang pasukan Negeri Sembilan ketika ditemui pemberita selepas selesai 
upacara akad nikah di sini hari ini. 
Hadir sama ibu bapa Mohd Zaquan Adha, Azizah Arshad, 58, dan Abdul Razak 
Salleh, 61.



Kalau kita nak mesti kne ade ongkosnya. kalau tak macamana nak sar bini nanti. so saya kne la cari ilmu untuk dapat kerja.ehhhh silap..saya memang akan dapt kerja bila saya habis balaja. tak payah susah-susah cari kerja. 

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...