SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

09 January 2011

Bloglarian

salam....tgh syok berjalan-jalan blog kawan
ternampak satu banner tentang bloglarian.....
kat blog tEntang Aku
so hari ni saya nak post tentang bende ni la hahaha..
saya dh tengok tu...ramai gler kawan-kawan blogger...
ape saya pon nk join la skaki...



1)  Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/

2)  Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

...blog adalah sebagai satu media elektronik yang boleh kita bertukar-tukar pendapat, dapat memberi teguran dan nasihat yang membina untuk kebaikan diri sendiri.selain itu dapat cari duet lebih..
hahaha


3)  Follow  Bloglarian
dah fOLLOW

4)  Tag 3 orang atau lebih rakan
dier soh taG 3 owg jer...
tapi sY nk taGG lebih ckit la...hahaha

eZat miL0

nur FazilA

kElipEmass

yAtie

bdak kelas P1J.....espesially pempuan...

... dan yg lain aku x tag tu pun boleh jgk join blogLarian nie, jom reramai join kay. alahai dah sangap lor nak sleep dulu hehe nite all, jgn lupa baca doa. assalamualaikum (^_~)v

6 comments:

eZad niMo said...

hoho, yang eZat miLo tu saya ke :P

Nurfazilah Cipa said...

tq tag~tp cipa da msok da..uma no100..jln2 la yerk??nway,,tq tag!

Faiz said...
This comment has been removed by the author.
Atika Natasha said...

0h bl0glarian..sbl0m ni mumu dah tag..huhu..tenkiu tau tag i..=)
bgus j0in bnda nie,kasi up traffic!

Fiqah Alias said...

tq jelah tag shagy..tp shagy dh join..(^.^) shagy list 41...jemput2 singgah ehh nnt...

نورّالعينِ said...

thanks jelah..sma r..dh join bl0g larian ni..takpe2,t i wat tag nie ok..sma mcm ika..huhu

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...