SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

22 December 2011

TV Setelit PERCUMA!!

Astro tv satelit percuma


Salam 1 Malaysia. Kome pe Kabo?saya disini baek2 aje..ASIK!!!nak tahu cerita terbaru pasal negara kita. Haa kalau hampa nak tahu rakyat malaysia bakal mempunyai TV atau lebih dikenali sebagai televisyen SETELIT PERCUMA!!!hampa sume sume pecaya tak?kalau tak pecaya..esok hampa bangun awal beli paper dan BACA..perkhidmatan terbaru ini hanya untuk rakyat Malaysia sahaja..mesti ada IC warna biru..ehh pandai-pandai je saya letak syarat..

Perkhidmatan ini disediakan oleh ASTRO..ada 19 chanel dan 17 siaran radio disediakan...bukan semuanye ada tau..kalau nak canel lain,kene bayar sendiri...canel yang disediakan semestinya canel TV!,TV2,TV3,awani,prima,oasis, dan lain-lain lagi..saya pon tak ingat..kalo nak tahu tanye mr. google atau tanyer kt Najib..untuk anda melihat canel yang diberi,anda kene beli NJOI decorder dan setelit dish..hampa ingat senang2 jer astro nak bagi free..jangan harap..kalao sekarang ni..kalau hampa langgan astro dapat decoder dan setelit dish free...tapi untuk perkhidmatan ni die terbalik...yang paling xder la kita kene bayar bulan2..hanya beli benda alah tu je..

Orang yang pertama dapat dulu ialah senarai orang yang berpendapatan rendah dalam program E-Kasih..nama saya ada tak?rumah saya takada astro so saya layak dapat la...sekarang ni rumah orang asli pon dah ada astro..sebab tu la orang dah pandai bergaya...Apapon terima kasih astro untuk kerja amal ini..<ntah2 kerajaan yang support,biaselah nak PRU 13 la katakan>saya cadangkan kerajaan bagi stesen tv luar buat siaran macam astro..barulah ada persaingan...kalau astro je,senang la dia nak naik harga..btol tak?..ape saya merepek ni..

5 comments:

aReLaN said...

hahahah...mmg sepatutnya ada lg cmpny len slen astro ni.ble dia je yg ade n monopoli mmg ske ati dia la nk wat apa.aiyaa..bestnya klu dpt free

Mata Pena Fadz said...

astro-astro mcm2 ada..
tp yg x patutnye kenapa kdg2 suka2 die jew letak siaran...
pdhl tgok pon x..
die kate bayar jugak...
bapak asyik ngeluh jew...psl astro ni....haha..lgi x best crite ulang tyg...lagi bapak bising....mcm2

Mr. Jay said...

@arelan-biase latu nak pikat kerajaan supaya jgn bgi company luar masuk...

Mr. Jay said...

mata pen fadz- tu l maslh astro asyik dok ulang jer citer...cm kat dunia dh ketandusan citer jer...

Anonymous said...

saya dah lama guna tv setelit chanel chanel free yamal 202 palapa d nss
nss adalah milik negara thai..palapa d milik negara indo..yamal milik negara jerman lah tak silap saya

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...