SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

17 December 2011

Pemenang Program Realiti SOLEHAH



TV al-Hijrah tidak berakhir dengan Program Realiti Ustazah Pilihan sahaja. Program realiti SOLEHAH juga antara program realiti TV yang hangat di TV Alhijrah. Program ini yang menawarkan hadiah yang agak lumayan iaitu sebuah kereta proton Saga FLX SE menanti pemenang program ini. walaupun hadiahnyer tak selumayan hadiah Konsert AF dan Mentor,namun program ini amat popular.
bila la sy nk ade kereta..

SEbab ape popular?para peserta program ini ialah PEREMPUAN shaja….tu yang hot tu..sume lawa-lawa..TV Al-hijrah kata tujuan program ini untuk membuka ruang kepada wanita mencari dan menggilap bakat wanita yang berilmu….memamg btol tujuan die buat program macam ni….tapi yang tengok program bukan semuanye perempuan…laki pon tengok..So die akan menimbulkan fitnah terhadap wanita tersebut..setahu saya peserta yang masuk sumenye muda-muda belaka…SWEET 20…tak ade umor yang atas 25…lagi satu ada jgak peserta program ini yang dah bersuami…nanti akan menimbulkan masalah suami isteri bila ade sesuatu fitnah..ade jgak yang cakap “ niat saya masuk program ini sebenarnya baik iaitu untuk meniba ilmu pengetahuan dan menjadi penyampai ilmu ke[ada golongan wanita..maklumlah sekarang kurangnye pakar rujuk dalam kalangan WANITA”..
apa-apa pon program seperti ini WAJIB DIRUJUK kepada Alim Ulmak bukan ular dalam semak..setiap apa yang yang siarkan untuk tontonan umum akan disoal oleh Allah diakhirat kelak…kalau Ulamak beri lampu HIJAU..bagusla….boleh la buat untuk musim yang kedua ke ketiga dan seterusnya..
untuk makluman anda semua..program realiti SOLEHAH peringkat akhir telah diadakan malam tadi…pemenangnyer saya tak tau sape..sebab rumah saya tak ade saluran al-hijrah….pemenangnyer ialah ialah….????saya pon xtau ...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...