SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

10 December 2011

Lagi Hudud PAS

Inilah video terbaru yang menjadi bahan media PANAS..
Video ini mengisahkan tentang perbualan tentang HUDUD..
saya tak tau sape buat video ni..
kalau setakat bincang biasa2 ok la..ni sampai nak kutuk hukum Allah yang ada sejak berkurun lamanye...
(time tu kita pon tak lahir lagi)
PE CITER NI...



saya telah baca komen2 video ini dalam youtube..
mcm2 bahasa ade..mmg dahsyat la..malam TADI tengok video ni viewnyer bru 3000 lebih jer..
pgi tadi tengok balik video tu
viewnyer dh lebih 40 ribu..<fuyooo>
tpi perkara mcm ni MEMANG tak boleh dibuat main2..
yang saya takut adalah
BALA ALLAH
Bala dariNya tidak kira siapa kita..
semua kene..

p/s
Nabi pernah bersabda :
"sesungguhnya aku tinggglkan 2 perkara yang jika kamu berpegang pada 2 perkara ni nescayakamu tidak akan sesat.Al-quran dan sunnahku"

2 comments:

Fitriah Ayn said...

saya setuju!!saya benci tengok video ni..diorang ni senang nk permainkan hukum Allah

Anyyss Shuhaimi said...

Hudud bukan ciptaan manusia biasa,sebaliknya hukum Allah yang Maha Kuasa. kalau nak soal pape, kaji selidik dulu.

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...