SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

21 December 2011

Hantu Gangster By Namewee




Sebelum ni saya dah review pasal Ombak rindu, Alvin Chipmunk dan lain-lain.hari ni saya nak review seseorang yang bernama Namewee. Sape yang tak kenal Namewee yang berjaya menerbitkan filem Nasi Lemak 2.0, pelakon dan pengarah kontroversi, dia seorang yang hati kering jgak la…dia tak kisah apa orang nak kata..janaji mesejnye sampai..tak sampai beberapa bulan Nasi Lemak 2.0 ditayangkan..dah keluar filem baru plak..nak tahu ape nama filem terbaru dia…”FILEM HANTU GANGSTER”,bukan KL GANGSTER..Haaa itulah filem kedua yang sedang dijalankan pengambarannya.
Apa yang menarik, filem yang telah memilih Klang sebagai lokasi pertama penggambarannya itu telah mengumpulkan lebih ramai artis popular tempatan untuk melibatkan diri dalam filem ini.
Pasangan pelakon yang sedang hangat bercinta iaitu DIANA DANIALE dan Farid Kamil turut sama menjadi tunjang utama filem yang masih mengekalkan konsep seperti mana Nasi Lemak 2.0.
"Kami berharap dapat melancarkan filem ini pada bulan Merdeka tahun hadapan, jadi kami benar-benar berharap Finas dan pihak berkuasa yang berkaitan akan memberikan kami lebih banyak sokongan kali ini.

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...