SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

07 December 2011

L I M A ' 11 kat Langkawi dah Mula...



Haaa kawan-kawan nak tahu tak...
Sekarang ni kan tengah berlangsungnyer LIMA’11....



Hampa semua tahu tak LIMA”11 tu apa?
Ni ceq nak habaq mai kat hampa-hampa semua...
LIMA’11 tu lebih kurang macam pameran aeroangkasa dan maritime...


jet yg kat tengah tu ak yg drive...haha

kapal perang laut...

haaa...ni kapal selam malaysia yang tak boleh selam...

Banyak organisasi luar Negara wat pameran kat sana...
Hampa semua nak tau depa wat kat mane?
Depa wat LANGKAWI, KEDAH...
nampak helang ni..maknenyer kat langkawi la tu...



Dah bayak kali dah LIMA’11 wat kat sana..
Cek cerita ni macam la ceq pernah pi sana...langkawi pon ceq xpernah pi lagi...
Nantilah kalau ada rezeki ke boleh la pi sana...
Kalau hampa nak tau ceq blaja kat kat kedah..
Lagi spesifik pekan SG. PETANI...
Jangan nama pecan sg.petani tak besar..
Besar ow..ceq sendiri pon xhabis lagi pusing...
Sg. Petani ngan langkawi xlah jaoh mane pon...hehehe
ada la dalam 150 kilometer...

Insyallah sebelum habis blaja ceq azam nk pi langkawi...
Kalo sape-sape yang dh pernah pi LIMA kat langkawi tu boleh la share-share ckit info...

3 comments:

SYANI said...

Baru balik dari Langkawi bulan lepas. Tak sempat nak tengok LIMA ni.

khairul said...

best klu dpt tgk ni

jelah said...

syani-owh bru langkawi ker....xper thon depan ade lagi...

khairul-mmg bes kalo dpt pegi...tu la ugt nk suruh khairul belanje jer gi sne...

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...