SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

02 November 2010

Cari gaduh

Pada suatu petang, ader 3 shbt bernama Gaduh, Gila dan Otak...diorg g kuar shopping. masa tgh khusyuk shopping tiba2 si Otak t'sedar yg si Gaduh hilang...lalu si Otak dan si Gila bergegas ke balai polis untuk membuat report...

semasa di balai polis....

Otak: aku rase ko sorg jer lar yg masuk buat report..aku nk tunggu kt luar ney ambik angin kejap.

Gila: kalau cam tu baik lah..(lalu si Gila berjalan terus ke kaunter utk membuat report).

Polis: ya, ada apa boleh saya tolong?..

Gila: saya nak cari Gaduh..

Polis: hah..(dengan perasaan marah) kamu giler ke??

Gila: memang saya Gila.

Polis: (dengan hairan si polis membalas) ish!! kamu ni, otak dok kat mana?

Gila: Otak ader kat luar..

Polis: !@#$%^&*

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...