SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

27 December 2010

Nice Voice..

Pada suatu malam yang suram...
saya akan mengepost satu bende yang saya suka 
dengar. naka tau tak apa yang saya suka dengar..

kalau saya buka Youtube..saya selalu tengok video ni..
Apa video saya saya suka tengok..
Jom kita saksikan..





video ni cukup saya suka..
sebab dia mengajar saya membuat pelbagai variasi suara..
saya tahu sikit bab suara ni..dia ada suara lead/melody..
lepas tu ada suara foserto, tenor, bass..
saya suka dengar lagu yang ada macam suara..
contohnya video disini..





video poon style jugak...
tapi ramai sangat..
ini diantara video luar negara...
cuba kita tengok video dalam negara...Malaysia
kalau malaysia saya suka tengok video nasyid je..
kadang -kadang tengok video pertandingan sekolah, IPT..
semua boleh tahan la...

Jom kita saksikan video nasyid ini...


kumpulan nasyid ni membuat satu paradigma dalam industri nasyid..
marilah kita sama menyokong industri nasyid tanah air...

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...