SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

30 December 2010

Misi Meneruskan Amanah Masyarakat...

Nmpaknye hari ni Adalah hari Last Saya beRada Dirumah...
Sedih rasanya nak meninggalkaN ruMag yang Serba Biasa...
Tapi Saya rasa Rumah NI mAcam Hotel Bagi saya..
Tidur Kat hoTel Pon taK Sesedap Tidur Kat ruMah..



saYa teRpaKsa Balik ke KedAh Untuk
meneruSkan miSi Saya diSana..
rakYat semuA menGharaPkan saya MenjaDi 
oraNg yanG berGuNa..

Malam ni saYa kenE kemAs baraNG -BaraNg
ceK apa BaranG yanG taK ada..
PerJalanan saya dijadualkan pada Pukul 11 MalaM..
<macam naik Flight je..>



Cakap pasal flight saya teringat seseuatu...
hari tu saya buka laman web Airasia..
saya engok kot ada promotion...
rupanyer ada promotion perjalanan domestik..
tarikh terbang bulan April hingga 27 June..
kalau tak silap la..
bila saya cek harga dari KLIA ke ?????
pergi balik baru 66 ringgit...
MURAH TU...
kalau naik bas..
pergi balik rm80...

saya pon dah tak da ape nak tulis lagi..
thanks..........

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...