SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

27 January 2012

Tahniah ADUN Sijangkang


TAHNIAH???untuk sape ek?Tahniah ni ditujukan khas buat wakil rakyat tempat saya...

Siape dia?
YB Dr. Ahmad Yunus b. Haji Hairi ADUN Sijangkang N51...


Sebab Ape?
Sebab dapat Jadi Ahli Majlis Mesyuarat Negeri Selangor atau orang panggil EXCO...
beliau telah angkat sumpah pada 18 Januari yang lalu..

Portfolio yang dipegang?
Portfolio Belia dan Sukan...portfolio ni senang jer..peruntukan pon tak banyak...kalo portfolio yang Dr. Hasan Ali pegang tu peruntukan banyak...yang saya tahu MB Selangor pegang portfolio Agama...bile dengar nak tergelak pon ade..hehehe..nanti akan menyusul entri khas buat MB selangor..

Latarbelakang?
Rumahnyer dekat jer ngn rumah saya...Taman Perwira,Sijangkang
Beliau ade Ssebuah Klinik dan Farmasi di Taman tersebut...
Selain tu...Ade pusat Dialisis di Jalan masuk Bt. 8 Sijangkang..
Isteri Seorang Guru di sekolah berdekatan situ jer...

8 comments:

Azlan Strider said...

congratulation..nie yang ganti hasan ali tu kan??hehehe

Regards,
-Strider-

jelah said...

azlan-ye...dlu sblm die jdi YB ade jgak minum sme2...lani dh jdi org besar sibuk cikit..

Hanim Irsyad said...

tahniah buat dye. lame daa tak g sijangkang. last pegi 2008 :)

teha said...

wah , congrats to him :)

AzwanRamli said...

wah...tapi mb pahang dan negeri 9 jgk pegang portfolio agama.hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tahniah tahniah :)

sea_lavender said...

wah2 dunia politik~~

Kalamhati said...

tahniah utk beliau..

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...