SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

26 February 2012

Tersalah Doa...

Assalmualaikum semua...
sihat noh semua...Harap2 hampa sihat la ye..
Entri ini sebenarnye sebagai satu pemberitahuan kepada readers n bloggers sekalian tentang perkara ini..
Perkara ini adalah perkara lama dan dah lapuk pon...tak silap saya perkara ini berlaku pada tahun 2009 iaitu tahun penyakit H1N1..Jadi ape kaitan entri ni dengan H1N1?
Mungkin anda penah baca belog orang pasal SATU DOA yang mana doa tersebut boleh menghindari dari penyakit H1N1..ada satu doa yang telah disebarkan oleh pihak tertentu sebagai doa lindung dari H1n1..doa ape yang saya sebutkan itu ialah 


setelah saya mendengar ceramah daripada ust Nasim, seorang penceramah yang pakar dalam penelewengan  berlaku dalam syiah..beliau memberitahu doa yang saya maksudkan diatas merupakan doa yang SESAT..kalau kita baca maksudnya pon kita dah tau doa ni xboleh pakai...Sebab ape x boleh pakai? Doa itu hanya mohon perlindungan dengan ahli bait/imam mereka sahaja...sedangkan kita hanya berhak eminta kepada Allah...Maknanyer disitu..pihak tersebut mengagungkan imam mereka sampai tahapnyer sama level dengan Pencipta kita...Na'uzubillah...
Lagi satu semasa saya di sekolah menengah doa ini telah diamalkan setiap kali selepas sembahyang maghrib...termasuklah saya..bila saya dengar ust Nasim kata macam tu..saya terdiam bila memikirkan balik apa yang saya buat kat sekolah dulu...saya betol2 bersalah....nasib baik time tu tak tau apa2 lagi....kalau camtu fahaman syiah kat sekolah saya dah tersebar la...Bahaye ni...
Syiah ni lagi bahaye dari wahabi...puak2 ni ade yang tergamak mengkafirkan sahabat Nabi...
So readers sekalian..sekali kita tersalah langkah maka iqtiqad kita akan terpesong dari iqtiqad yang sebenar...



No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...