SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

07 February 2012

Malaysia Kalah Man Utd Seri

Salam semua..
Topik hari ni lebih kepada luahan perasaan kepada Team Malaysia
yang bertungkus lumus memberi persembahan yang terbaik ketika menentang..
Walaupun kalah dengan Bahrain..tapi telah menunjukkan satu persembahan yang baik..
tapi itulah hakikatnya jika ada kesilapan yang sedikit dalam perlawanan membuatkan kita tersungkur dalam arena..
Hasrat Malaysia untuk  masuk Olimpuk 2012 telah padam pabila kalah 1- 2 kepada bahrain..
harapan hanya tinggl harapan..mugkin kekalahan ini akan memberi kita kesedaran dan bersedia untuk Olimpik akan datang...
ada satu benda lagi saya nak komen...
Semasa perlawanan Malaysia vs Bahrain...terima kasih kepada penyokong malaysia yang di bahrain yang memberi sokongan padu...
semasa menonton perlawanan itu, cameraman ada menunjukkan gambar penyokong Malaysia...saya ada terlihat penyokong perempuan Islam yang sedang HISAP ROKOK..
Malu saya tengok...Punyer la Majlis fatwa dah wat statement pasal MENGHISAP ROKOK ITU HARAM...tapi ade jgak yang tidak menghiraukan...

Namun ade ada rase lega bila MU seri dengan Chelsea...walaupun MU dah ketinggalan 3- 0 namun tetap bangkit kejar sampai 3 -3 sama...
TERBAIKLAH MAN UTD..

SETERUSNYA PERLAWANAN

MAN UTD VS LIVERPOOL 
11.FEB 2012

9 comments:

aReLaN said...

yeay!!nasib baik la sempat kejar defisit 3 gol tu.adoiyai..tapi lepas kena 2 gol ngan chelsea tu saya terus tido.heheheh

jelah said...

arelan- mmg terbaek la MU...boleh kejar smpai seri...

diana said...

kaLAU mu terbaik kenapa tak menang..
heheh...
larik!!!!....!!!

RAIN90 said...

Dah tak de rezeki...
hahaha
Peluang mungkin tempat lain buat malaysia
oh lupa plak..
nama penuh aku Bahrain..
hahahahahaha

Mr.Clive said...

yahhhhh
game MU aritu memang stim giler tgk! setailo habis!!! XD

jelah said...

diana- owh...k lari ke mane tu...ni mesti bukan fan MU..hahaha

rain90- biar nme nme bahrain xpe..tpi hati sokong malaysia...

mr clive- giler dahsyat sampai cmtu skali...

cikguden said...

dua team bagai langit dan bumi. huhu

Princess Nusy said...

nice entry..follow sini =)

O CIKTEDDY said...

mlaysia kalah..cik hampa.huhu
xpe2,blh cube lg..hehe

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...