SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

05 October 2011

Ceria - Ceria selalu

Selamat pagi kawan-kawan...


di pagi yang indah ini saya dengan berbesar hatinya inging membuat satu pengumuman..
"MAKA DENGAN INI SAYA MENGISYTIHARKAN SELSEMA YANG MENGGANGGU SAYA SEJAK 2 HARI LEPAS SUDAH KEMBALI HILANG..."
oleh saya menucapkan syukur kepada ilahi diatas nikmat sihat yang Allah beri kepadaku...
teringat pula hadis nabi tentang ingat 5 sebelum 5 

> sihat sebeum sakit
>muda sebelum tua
>lapang sebelum sempit
>hidup sebelum mati
>kaya sebelum miskin

maaf la susunannya tak betul...


insyaallah dengan 5 perkara kita akan menjadi hamba Allah yang bertaqwa....

ni bru susunan yang betul..

okey..di pagi yang indah ini elok kita mulakan pekerjaan kita dengan bismillah..
kalo ada masa terluang kat ofis tu boleh la wat solat sunat duha...
bru la pekerjaan kita kita itu bermakna dan dekat kepada Allah...
saya bukan nak berceamah pagi-pagi nie..
Akhirkata 


"Maju Ummah untuk Islam"

sekian wabillahitaufiq walhidayah
jangan merempit jangan buat jenayah
wassalammualaikum warahmatullah

11 comments:

mr.curly said...

alhamdulillah..dh sehat ye..lain kali jgn main ujan lg tau..hikhik

MaMa AiNi said...

assalam jelah..nice entry !!..semuga ia dpt dijadikan panduan buat semua..syukur alhamdulillah dah sihat..salam kenal dr mama juga..

jelah said...

mr. curly- bleh la ckit2....hahaha biasela cuaca x menentu..

mamaaini- trima kasih mama....

Deeyaudeen Sabri said...

erm.. ia jd pegangan aku ! nice entri !! :)

LadyBird said...

hargailah 5 perkara sebelum lima perkara..

Hans said...

alhamdulillah kembali sihat

Miziey said...

syukur laa~

iSmaZuRina said...

syukur... :) mari kita hepi2...

LadyBird said...

smg trs ceria :)

peGuaM_BiSaYa said...

best sgt pesan pagi tu :) paling best jgn mrempit..hihihihi

Izyan Yan Cinnamon said...

jgnlah kita jadi manusia seperti kacang lupakan kulit...

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...