SILA KLIK DI SINI

Jom Baca

26 September 2011

Perang Saraf Bermula

Pejak akhir-akhir ni, isu HUDUD merupakan isu yang sensasi di semua media tidak kira media elektronik atau media cetak. sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keadilan, saya rasa bertanggungjawab untuk memberi sedikit pendapat menganai isu ni.

Perkara bukan perkara yang baru di media..tetapi perkara yang mana pihak yang menimbulkan sengaja untuk  mengmbil alih perhatian terhadap isu-isu lain yang berkaitan dengan "mereka". Siapa mereka itu???fikir-fikirlah sendiri. saya rasa kamu semua boleh membuat tanggapan sendiri..

ni antara gmbar yang menghina hukum hudud....ingatlah
Allah melihat apa yang kamu lakukan.


Apabila dibangkitkan isu ini, ia adalah satu startegi untuk melemahkan pihak lawan. kalau dalam istilah politik ialah "PERANG SARAF". strategi ini yang paling popular dalam apa jua parti sebagai langkah untuk melemahkan pihak lawan. mereka membuat isu untuk mencari pandangan yang berbeza dengan padangan mereka. kemudian mereka akan membandingkan statement dengan statement orang lain..

Kalau nak hurai bab hudud ni panjang sangat samapai xterhurai. tapi saya bkan la pandai pon dlm bab ni..reti la cikit-cikit..di malaysia ni ramai ulamak yang pandai, kamu boleh tanya mereka. pandangan ulamak ni berdasarkan al-quran dan al-sunnah...lagipon ulamak kan pewaris nabi-nabi..

No comments:

Story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...